Sprzedaż ratalna
Płatności

DOSTAWA

Kontakt

Sklep Muzyczny
42-600 Tarnowskie Góry
ul.Stalmacha 4
tel. 032 381-18-20
kom. 533 144 874
info@lachlach.pl

Czynne:
PN - PT  10:00-17:30
SOBOTA 10:00-12:30

 

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty:

  1. Jeżeli Kupujący jest Konsumentem to zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
  2. Termin 14 dniowy na odstąpienie od umowy kupna sprzedaży liczy się od dnia dostarczenia towaru Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie trzeciej innej niż przewoźnik.
  3. Aby to prawo zachować Konsument musi poinformować pisemnie Sklep Muzyczny o tym fakcie w ww. terminie wysyłając do niego wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (kliknij aby pobrać).
  4. Konsument przesyła do Sklepu Muzycznego wypełniony formularz na adres: Lach & Lach s.c. PHU 42-600 Tarnowskie Góry ul. Stalmacha 4 lub w formie mailowej  na adres: sklep@lachlach.pl
  5. Konsument niezwłocznie, na własny koszt odsyła towar do Sklepu Muzycznego, w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od momentu pisemnego powiadomienia Sklepu Muzycznego o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, tak by uniemożliwić jego uszkodzenie i przekazać do Sklepu Muzycznego w stanie niezmienionym.
  6. Ze względu na konieczność udokumentowania przez Sklep Muzyczny zwrotu towaru w ewidencji zwrotów wskazane jest by Kupujący przesłał wraz z towarem wystawiony przez Sklep Muzyczny paragon.
  7. Sklep Muzyczny zwróci Konsumentowi wszystkie poniesione przez niego płatności na  wskazane konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  8. Jeżeli jednak Konsument wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Muzyczny wówczas Sklep Muzyczny nie będzie zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów.
  9. Sklep Muzyczny może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Ze zwrotu wyłączone są produkty higieniczne takie jak: zatyczki do uszu, harmonijki ustne, flety, flażolety, stroiki do instrumentów dętych drewnianych, ustniki do instrumentów dętych.

 

Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu:

 

Lach & Lach S.C. PHU

ul. Stalmacha 4

42-600 Tarnowskie Góry

kom. 533 144 874

sklep@lachlach.pl

 

 

Reklamacje:

  1. W przypadku, gdy towar dostarczony Kupującemu będzie zawierał wady fizyczne lub ilościowe, Kupujący będzie uprawniony do złożenia reklamacji, w terminie 7 dni od dnia doręczenia towaru.
  2. Złożenie reklamacji następuje poprzez dostarczenie przez Kupującego towaru oraz faktury VAT/paragonu fiskalnego Sklepowi Muzycznemu (osobiście, za pośrednictwem poczty albo firmy kurierskiej) wraz z opisem wady towaru oraz z żądaniem reklamacyjnym.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sklep Muzyczny następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru oraz dokumentów zgodnie z ust. 2 .
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający zwraca Kupującemu także koszty przesyłki. Zwrot kosztów przesyłki nastąpi w terminie trzech dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na numer rachunku bankowego wskazany przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres Kupującego.
  5. Termin rozpatrzenie reklamacji wynosi dwa dni robocze od dnia doręczenia towaru Sprzedajnemu. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany na adres emaila.
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający dokona nieodpłatnej naprawy albo wymieni towar na nowy, chyba że naprawa albo wymiana będą niemożliwe lub będą wymagały nadmiernych kosztów. Jeżeli wymiana lub naprawa towaru nie będą możliwe, Kupujący będzie mógł (według swego wyboru) wybrać inny towar Sklepu Muzycznego, żądać stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy oraz żądać zwrotu ceny zapłaconej za wadliwy towar. W przypadku wyboru innego towaru, którego cena różni się od towaru pierwotnie zamówionego przez Kupującego, Kupujący w zależności od okoliczności dopłaci różnicę w cenie lub otrzyma zwrot różnicy.
  7. Zwrot kwoty w trybie wskazanym w pkt. 6 powyżej, w przypadku odstąpienia Kupującego od umowy, nastąpi w terminie trzech dni roboczych od dnia odstąpienia na numer rachunku bankowego wskazany przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres Kupującego.
  8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie (według wyboru Kupującego) wysłany na adres Kupującego na jego koszt albo pozostawiony w siedzibie Sprzedającego w celu umożliwienia Kupującemu osobistego odebrania towaru. Jeżeli towar nie zostanie odebrany przez Kupującego w terminie 14 dni od dnia poinformowania Kupującego o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie wysłany Kupującemu na jego koszt.

 

Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu:

 

Lach & Lach S.C. PHU

ul. Stalmacha 4

42-600 Tarnowskie Góry

kom. 533 144 874

sklep@lachlach.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl